RIP LAYNE

2008-06-19 23:33:47 by acez0spad3s
Updated

Im the man in the box
Buried in my shit
Wont you come and save me, save me

Feed my eyes, can you sew them shut?
Jesus christ, deny your maker
He who tries, will be wasted
Feed my eyes now youve sewn them shut

Im the dog who gets beat
Shove my nose in shit
Wont you come and save me, save me

Feed my eyes, can you sew them shut?
Jesus christ, deny your maker
He who tries, will be wasted
Feed my eyes now youve sewn them shut

RIP LAYNE


Comments

You must be logged in to comment on this post.


darksignsdarksigns

2008-06-21 02:22:17

LOL WUT

acez0spad3s responds:

go watch Comedy Central


darknight17darknight17

2008-06-21 02:31:44

lol^_^

acez0spad3s responds:

lol :D


CericonCericon

2008-06-21 02:42:38

My penis needs more CowBell.

acez0spad3s responds:

indeed it does D:


ZergzealotZergzealot

2008-06-21 02:42:38

MOAR

acez0spad3s responds:

MOAR SHALL COME


dragons2341dragons2341

2008-06-21 23:58:33

My M4A1 Carbine needs moar cowbell!

acez0spad3s responds:

halo refference to topic = fail


zyzyzyzy

2008-07-05 02:56:26

its SNL

(Updated ) acez0spad3s responds:

from 2000 featuring Christopher Walkens, Blue Oyster Cult and Will Farrell.

The More You Know :D


Angry-Faic-ManAngry-Faic-Man

2008-07-07 15:46:15

TEH ANGRY FAIC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

acez0spad3s responds:

lawl


djdragondudedjdragondude

2008-07-10 00:37:51

lol^^

acez0spad3s responds:

lol^^


Sn1p3rX44Sn1p3rX44

2008-07-10 02:23:58

yeah, just a little more cowbell.

acez0spad3s responds:

said it all


SarynSaryn

2008-07-11 11:30:20

The internet broke my brain, so I'll just break this...Needs moar desu~

acez0spad3s responds:

lolwut?


lilcheeseladlilcheeselad

2008-07-11 18:17:43

*Ring Ring Ring Ring

acez0spad3s responds:

you made me lol my pants


Sn1p3rX44Sn1p3rX44

2008-07-11 20:13:19

Cowbell was recently banned from production.
lolol this post needs moar WEED!!

acez0spad3s responds:

snort me up :D


lilcheeseladlilcheeselad

2008-07-15 13:52:00

LOLOLO WILL FERREL LOLOLOLOLOLOLO SNL LOLOLOLOLO

acez0spad3s responds:

lol christopher walkens lol


ThimblesThimbles

2008-07-16 14:08:21

I watch Comedy Central, but I still dun get it.

acez0spad3s responds:

see best of christopher walkens. rent it, because the skip made history.


kornroxkornrox

2008-07-17 23:58:57

I hate those cowbells...

acez0spad3s responds:

well LA DE FREAKIN DAH


evil-marshmallowevil-marshmallow

2008-07-22 15:25:13

a cowbell???? wttff <:DDD hehehe!!!!!

acez0spad3s responds:

lolque?


darkmaster962000darkmaster962000

2008-07-24 10:43:46

Okay i left a comment wheres my cookie... No cookie?!?! I demand cowbell give me a cookie

acez0spad3s responds:

gotta have more cowbell


AzureSignalAzureSignal

2008-07-30 21:23:30

W00TZORZ!

acez0spad3s responds:

gotta have more cowbell


planetsam801planetsam801

2008-08-01 22:44:48

Poor kid...

acez0spad3s responds:

lol


lilcheeseladlilcheeselad

2008-08-03 22:59:23

Go into the forums and hover over the angryfaic icon next to the thread title.

acez0spad3s responds:

lol


lilcheeseladlilcheeselad

2008-08-04 18:52:24

On a scale of 1-100, how much do you like baby chickens? 1 being like you hate and 100 being love. I has 100.

acez0spad3s responds:

1OO


lilcheeseladlilcheeselad

2008-08-06 23:23:52

yay! :D

acez0spad3s responds:

baby chickens :D


lilcheeseladlilcheeselad

2008-08-06 23:24:30

Wait- ZOMFG YOU HAS 2,821 SAVES! :O

acez0spad3s responds:

lol yeah kinda...


kenny6kenny6

2008-08-11 17:31:17

why do mexicans eat tamales during christmas?
so they have something to open!

acez0spad3s responds:

heard it


kenny6kenny6

2008-08-17 01:51:03

oh, ok then..........BUT I BET YOU HAVEN'T HEARD THIS ONE!

http://www.msnbc.msn.com/id/26232369/

acez0spad3s responds:

ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLR OFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL


lilcheeseladlilcheeselad

2008-08-18 06:02:47

Todays my birthday :3

acez0spad3s responds:

seriously? happy birthday!!! :D


X-TERRORIST-XX-TERRORIST-X

2008-08-19 23:20:03

One step closer to 100..

Your welcome.

acez0spad3s responds:

goddammit. thanks to you now im at garbage...


deedeedeedodododeedeedeedododo

2008-08-20 19:47:34

slipknot sucks alice in chains rulez...funny pic. too you mind if i save it

acez0spad3s responds:

no i dont


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:15:21

Shit ^.^

acez0spad3s responds:

thank


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:15:33

I ^.^

acez0spad3s responds:

you


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:15:50

Will ^.^

acez0spad3s responds:

for


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:16:03

help ^.^

acez0spad3s responds:

helping


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:16:18

you ^.^

acez0spad3s responds:

me!!


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:16:35

reach ^.^

acez0spad3s responds:

get


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:16:50

your ^.^

acez0spad3s responds:

34 +


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:17:06

goal ^.^

acez0spad3s responds:

posts


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:17:18

of ^.^


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:17:31

100 ^.^


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:17:46

comments ^.^


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:18:08

Also ^.^


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:18:23

I ^.^


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:18:38

think ^.^


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:18:51

that ^.^


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:19:03

, ^.^


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:19:17

that ^.^


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:19:30

cat ^.^


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:19:42

is ^.^


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:19:55

fucking ^.^


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:20:08

amazing ^.^


DuiliathDuiliath

2008-08-22 01:20:21

I ^.^